mandag 29. april 2013

NY BLOGG!


Heihei!

Jeg heter Elisabeth og er ei 21 år gammel jente som fortiden er bosatt på Levanger. Her går jeg på høyskole, og holder på å ta en bachelor i sykepleie. Hvis alt går etter planene, vil jeg være ferdig utdannet sommeren 2014. Bloggen min vil derfor være preget av skolegang og det som hører til, men også andre ting som opptar meg.

Med bloggen ønsker jeg å holde familie,venner og bekjente oppdatert på det jeg driver med, og la de få et innblikk i hvordan hverdagen min er. Nå er vel ikke hverdagen min den mest spennende, da jeg er ei jente som foretrekker sofaen og TV'n foran blant annet trening og den slags hobby. Av og til kan jeg glimte til med ei treningsøkt, men det er rent så sjeldent.

Å være student innebærer en travel hverdag, og jeg har stort sett noe å finne på, så fremt jeg orker på det. Liker å ligge på latsiden, og ta skippertak når det er nødvendig. Har alltid vært en sånn type jente, og det ser ut til å henge med meg som en negativ uvane. Satser på at det går over når man står ferdig utdannet!

Ellers vil jeg ønske dere velkommen til min nye blogg, og jeg håper dere finner den interessant!


                                            

Nå skal denne jenta finne senga for i kveld. Er for tiden i medisinsk praksis på sykehuset, så jeg skal opp igjen kl. 05:30. Med andre ord blir det mindre enn 6 timer søvn i natt! Sov godt ;-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar